Skip to main content

idCAT i eNotum

idCAT Certificat, idCAT Mòbil i eNotum

Per tramitar sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònicament o amb l'administració pública és és important disposar de idCAT Certificat o idCAT Mòbil. Ambdós certificats són independents, compatibles i gratuïts. A continuació, t'expliquem com sol·licitar-los i instal·lar-los:

Què és l'idCAT Certificat?

És un identificador digital que s'instal·la al vostre navegador tot garantint la vostra identitat a Internet i us permet accedir als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions.

Per què serveix?

L'idCAT Certificat permet operar amb les administracions públiques i assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques que envieu por Internet. També permet signar documents amb totes les garanties.

A qui s'adreça?

S'adreça a qualsevol ciutadà o ciutadana de l'estat espanyol o estranger resident a Espanya que vulgui acreditar la seva identitat de manera segura a través d'internet.

Requisits que s'han de complir:

Ser major d'edat (més de 18 anys).

Com obtenir l'idCAT Certificat?

Empleneu el formulari de sol·licitud.

Valideu les vostres dades personant-vos a l'Entitat de Registre de l'SGDAiR UVic. És imprescindible demanar cita prèvia. Només cal portar el DNI vigent.

O bé, en qualsevol de les altres oficines de registre de Catalunya.

Com descarregar i instal·lar l'idCAT Certificat? 

Què és l'idCAT Mòbil?

És un servei d'identificació no criptogràfic en qualitat de persona física que permet l'autenticació en diferents seus electròniques de l'administració per tal de fer tràmits telemàticament. No permet signar documents electrònicament.

Com obternir-lo?

Empleneu la sol·licitud en línia (que us permetrà obtenir-lo immediatament).

O bé, presencialment a l'Entitat de Registre de l'SGDAiR UVic. És imprescindible demanar cita prèvia

Què és l'eNotum?

És una eina que proveeix el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya per la notificació d'actes administratius (resolucions, certificats, etc.) a estudiants, PAS/PDI, etc. per mitjans electrònics, de forma gratuïta.

Com es reben les notificacions?

La persona interessada rep l'avís de la notificació electrònica per correu electrònic o SMS.

Com s'hi pot accedir?

Certificat digital:

  • idCAT Certificat
  • idCAT Mòbil
  • Altres certificats reconeguts per l'Agència Catalana de Certificació.

Contrasenya d'un sol ús:

  • Permet accedir a les notificacions sense tenir certificat digital.
  • La contrasenya es rep per SMS o per correu electrònic amb un temps limitat d'ús.

Accedeix a l'eNotum

Quant temps hi ha per acceptar/rebutjar una notificació?

Es disposa d'un màxim de 15 dies naturals per l'acceptació o rebuig de la notificació. 

Per a més informació, consulta

L'apartat de notificació electrònica de la Seu Electrònica UVic-UCC

No trobes el que busques?

Contacta'ns

Si tens algun dubte, nosaltres tenim la resposta

Contacte