Skip to main content

Serveis de secretaria

Servei d'autobús (Simulació i Visites externes)

Imatge eliminada.Per al desplaçament a les activitats de les assignatures del Grau de Medicina a centres externs (Simulació al CISARC de Manresa, visites, etc.), la facultat posa a disposició dels estudiants el servei d'autobús. 

La informació dels horaris de l'autobús i l'enllaç al formulari per confirmar es publicarà en PDF a l'aula virtual de l'assignatura. Uns dies abans rebreu un avís. Recordeu que és important respondre abans de la data límit. 

NOTA: el desplaçament en autobús NO inclou les pràctiques curriculars ni les extracurriculars.

 

Àrea TIC

Com a membre de la comunitat universitària tens un compte d’usuari que et permet accedir al Campus Virtual, a les aules d’informàtica, a la xarxa Wi-Fi, al servei d’impressió centralitzada i a altres serveis en funció del teu perfil.

Serveis generals
 
Altres serveis
 

F.A.Q.s

El Campus Virtual és la Intranet de la UVic-UCC. Entre altres serveis, proporciona un entorn virtual d’aprenentatge per donar suport als estudis presencials i vehicular els estudis no presencials. Hi trobaràs:

  • informacions generals de la Universitat i específiques de cada activitat formativa.
  • comunicacions d’interès.
  • accés al correu electrònic.
  • accés a les aules virtuals (Moodle).
  • accés al teu expedient.
  • els horaris.
  • …i moltes coses més.

Per accedir al Campus Virtual visita la web: campus.uvic.cat. Utilitza les teves credencials d’accés: el nom d’usuari generalment és nom.cognom i la contrasenya d’accés).

+ info: https://mon.uvic.cat/ajutcampus/campus-virtual-com-accedir-hi/

Si has oblidat la contrasenya d’accés al Campus Virtual selecciona l’opció ‘Has oblidat la contrasenya?’ que trobaràs a la pàgina d’accés del Campus Virtual.

+ info: https://mon.uvic.cat/ajutcampus/has-oblidat-la-clau/

Amb el teu compte d’usuari pots utilitzar el servei de Wi-Fi a tots els campus de la UVic-UCC i a qualsevol altre universitat o institució que ofereixi la xarxa Wi-Fi Eduroam. Només cal que configuris el teu dispositiu. Cada dispositiu té la seva pròpia configuració. Per configurar automàticament la xarxa Eduroam al teu dispositiu segueix les següents instruccions:

  1. Connecta’t des del dispositiu que vols configurar al portal https://cat.eduroam.org/?idp=943
  2. Segueix les indicacions de configuració pel sistema operatiu del teu dispositiu.
  3. Utilitza el teu correu de la UVic-UCC (@uvic.cat, @teknos.cat o @umedicina.cat) com a usuari i la clau d’accés al Campus Virtual com a contrasenya.

Per instruccions més detallades sobre la configuració de diferents dispositius (Android, iPhone/iPad, Windows, MAC, etc.) visita: https://mon.uvic.cat/ajutcampus/configuracio-wifi/

L’Urespon és el portal de gestió de sol·licituds i incidències de les diferents àrees i serveis de la Uvic-UCC. Cal distingir entre sol·licituds i incidències:

  • Incidències: cal obrir incidència quan hi hagi algun tipus d’error o funcionament inesperat de qualsevol de les aplicacions o serveis que utilitzes.
  • Sol·licituds: quan necessites un nou servei o funcionalitat La Facultat de Medicina disposa d’un formulari Urespon propi per gestionar les sol·licituds i incidències. El trobaràs a dins de totes les aules virtuals.

+ info: https://mon.uvic.cat/ajutcampus/urespon-gestor-dincidencies/

Com a estudiant de la Universitat de Vic -UCC tens a la teva disposició un servei de préstec d’ordinadors portàtils. També pots reservar una sala d’estudi (coworking) a qualsevol de les dues Unitats Docents Territorials: Vic o Manresa.

A dins les aules virtuals hi trobaràs un enllaç per sol·licitar la reserva d’un equipament o un espai coworking.

Si el que necessites és material audiovisual pots consultar el servei de préstec aquí: https://www.uvic.cat/es/prestec-de-material-audiovisual-i-altres-materials

Per participar a les sessions en línia programades amb la plataforma Zoom des de les Aules Virtuals cal que disposis d’un compte actiu a Zoom vinculat al teu compte de correu de la UVic-UCC (@uvic.cat o @umedicina.cat).

Per això és necessari que l’activis abans d’accedir a qualsevol sessió. Un cop activat ja el podràs utilitzar directament des de les Aules Moodle.

A continuació trobaràs indicacions per activar I utilitzar el compte Zoom vinculat al correu Uvic-UCC: https://mon.uvic.cat/ajutcampus/com-utilitzar-zoom-per-a-les-sessions-en-linia/

L’SPSS és un programa d’anàlisi estadístic propietat de IBM que s’utilitza per analitzar i gestionar grans volums de dades, fer representacions gràfiques i realitzar diferents anàlisis estadístics, entre d’altres.

Aquest software té una llicència de pagament però els estudiants de la Universitat de Vic – UCC podran utilitzar gratuïtament la darrera versió actualitzada seguint les instruccions d’instal·lació que trobaran aquí: https://mon.uvic.cat/ajutcampus/instal%c2%b7lacio-spss/

Per realitzar alguns tràmits acadèmics, per exemple per gestionar una estada de pràctiques, caldrà que l’estudiant disposi d’un certificat digital.

Aquí trobaràs informació sobre els diferents certificats i com sol·licitar-los: https://www.uvic.cat/noticies/sollicita-el-teu-certificat-digital

Si necessites ajuda per a instal·lar el certificat digital al teu ordinador personal entra si us plau un Urespon.

No trobes el que busques?

Contacta'ns

Si tens alguna qüestió, nosaltres tenim la resposta

Contacte